top of page
Поиск
  • Фото автораТМ "Довбуш Карпатський"

«Довбуш Карпатський» б'є рекорди за кількістю повторних покупок

Обновлено: 27 апр. 2023 г.

Восени минулого року на полицях українських магазинів з'явився новий коньяк «Довбуш Карпатський». Ми затамувавши подих, чекали результатів перших продажів і відгуків споживачів. І ось, за два місяці, незалежне дослідження компанії «Інмарк» дало довгоочікувану відповідь на питання: чи запалив «Довбуш» вогонь в душах українців? 73% з опитаних повертаються до магазина, щоб купити коньяк «Довбуш Карпатський» знов.



Анатолій Грищенко, покупець коньяку «Довбуш Карпатський»: «Я завжди намагаюся куштувати новинки, іноді можна наштовхнутися на щось дуже цікаве, так і з «Довбушем» вийшло. В першу чергу привернула увагу сама пляшка, ну, і назва - відразу зрозуміло, що коньяк наш, український. Я і взяв спробувати. Описати? Як на мене, за нього не буде соромно в гідній компанії і він підходить для більшості ситуацій і приводів. У нього дуже приємний аромат, багатий смак, ну і легко п'ється. Він м'який і легкий сам по собі. А ще ціна приємна, бо складно знайти гідний коньяк за прийнятною ціною. Тому і беру його вже не перший раз».
Подібні відгуки особливо важливі для нас, адже ми не обмежувалися завданням забезпечити продукт українською айдентикою. «Довбуш Карпатський» повинен був і став істинно українським коньяком, створеним українцями для українців, яким можна пишатися, тим паче на користь цього факту свідчать вражаючі цифри дослідження.

Костянтин Корж, керівник проекту, соціолог компанії "Інмарк": «Ми опитали 1012 споживачів по всій Україні, респондентами стали люди, які обирали «Довбуш Карпатський» біля полиці в магазині. Так як продукт новий, ми в першу чергу хотіли дізнатися звідки про нього дізналися і що вплинуло на те, що покупець обрав цей коньяк. Результати були вражаючими, адже 73% з опитаних сказали, що вже купували «Довбуш» і прийшли за покупкою знов. А це виводить на перший план якість і смак самого продукту, а не тільки маркетинговий антураж. Мушу визнати, хоча ми проводимо подібні дослідження не перший рік, подібний результат доводить, що продукт, як і обіцяє слоган, запалив вогонь в душах споживачів».

Будемо сподіватися, цей вогонь продовжить палати і надалі, адже ми дійсно постаралися виділити свій продукт, наділивши його купою особливостей і унікальних переваг.


289 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page